Konfliktuskezelés

Konfliktuskezelés 2017-07-26T13:09:00+00:00

Project Description

A Konfliktuskezelési tréning célja: Ne kerülje! Kezelje!

Mottó: “A béke nem a konfliktus hiánya, hanem a konfliktus kezelésének képessége.”
(Dan Millman)

Személy szerint úgy gondolom, hogy sivár és unalmas lenne az életünk konfliktusok nélkül, s hogy a felismert, megértett, s jól kezelt konfliktusok fontos szerepet játszanak önmagunk és a környezet megismerésében, változásra, fejlődésre ösztönöznek, s mindez nemcsak az egyének szintjén igaz, de a szervezetekre vonatkoztatva is.

Talán ezt tartom a konfliktuskezelési tréning legfontosabb üzenetének – s ez indokolja a címválasztást is.

A tréning célja tehát ennek az attitűdnek az erősítésével arra ösztönözni a résztvevőket, hogy vállalják fel a konfliktusokat, s ha kell, „ütközzenek meg” a konfliktuspartnerekkel.

Hogyan segíthetünk a konfliktusok kezelésében?

A tréning gyakorlatorientáltan kíván segítséget nyújtani ehhez a résztvevőknek. Ez egyrészt azt jelenti, hogy csak annyi elméleti ismeret átadására kerül sor, amennyi feltétlenül szükséges a konfliktusok azonosításához, természetük megismeréséhez, s arra is törekszem, hogy a résztvevők mindjárt meg is tapasztalják az új ismeretek gyakorlati hasznát. Másrészt azt is jelenti, hogy az idő döntő többségében olyan technikákat ismernek meg és próbálnak ki a résztvevők közös feladatok és szituációs játékok keretében, amelyek elsajátításával, készség szintre fejlesztésével konstruktívan és hatékonyan tudnak a jövőben konfliktushelyzeteket megoldani, s nem csak akkor, ha maguk is érintettek.

Természetesen a kétnapos időkeret okán nem ígérhetem, hogy a tanultakat készségszinten tudják a tréning végén alkalmazni a résztvevők, de azt igen, hogy a számukra leginkább testhez álló technikák alkalmazásával hatékonyabb konfliktuskezelők lesznek, s a sikerek kellő motivációt jelentenek majd ahhoz, hogy egyre többször és egyre tudatosabban alkalmazva őket azok viselkedésük természetes részévé váljanak.

A tréning tematikája

  • A téma felvezetése, a résztvevők érintettségének és attitűdjének a feltárása
  • Az önismeret bővítése – hogyan reagálunk konfliktushelyzetekre
  • A konfliktusok természete
  • Hogyan kezdeményezzük a konfliktusok konstruktív megoldását – hasznos technikák
  • Egy hatékony konfliktusbeszélgetés forgatókönyve
  • Eszközök és technikák a sikeres konfliktusbeszélgetés szolgálatában, benne a kritikák kezelésére vonatkozó tanácsokkal

Kérjen bővebb információt!

A tréning ára a létszámtól és az igényektől függően alakul. Mondja el nekünk a Konfliktuskezelési tréninggel kapcsolatos elképzelését!

Kérjen felvilágosítást, cégére szabott ajánlatot emailben vagy a +36 70 619-5705 telefonszámon!